webfiles/fck/image/headers2/5b4281209279e04e93ae46f6346f39d7_eyal-1.jpg
shadow


יש על מי לסמוך גם בעתות משבר!


עם ותק של 20 שנה ומאות לקוחות נאמנים, מצליחה חברת דירנית לשמור על רמת שירות גבוהה גם בעתות משבר. והלקוחות יודעים להעריך זאת!


מאת: איל אמדורסקי – מנהל כספים

בשנים האחרונות היינו עדים לתופעה קשה בשוק עיבוד המתכת בישראל: בימי השגשוג קמו לא מעט חברות חדשות, שייבאו ומכרו ציוד טכנולוגי יקר למאות יצרנים. עם בוא השפל קרסו רבות מהן, והותירו את לקוחותיהן עם מערכות מורכבות ויקרות אך ללא תמיכה טכנית ומקצועית. ממון רב ירד לטמיון, וחלק מהחברות לא עמדו בכך והתמוטטו בעקבות ספקיהן.

כל זה לא קרה ולא יקרה ללקוחות של דירנית!

דירנית מכונות כלים בע"מ היא חברה מהוותיקות והגדולות ביותר בישראל בתחום של פתרונות טכנולוגיים לעיבוד מתכת. עם יותר מ-20 שנות ניסיון וצוות מסור של עובדים, מגישה דירנית ללקוחותיה את השילוב המושלם של דינמיות והתחדשות מתמדת, עם ותק, ידע וניסיון שנצברו במשך שנים רבות. דווקא היום, כשהשוק מצוי במשבר, משקיעה דירנית מאמצים מיוחדים כדי לסייע ללקוחותיה לעבור בשלום את ימי הסערה.

אומר מנכ"ל דירנית, דוד באומן: "אנו מכירים את צורכי הלקוחות שלנו, בין אם הם ארגונים גדולים, כמו תע"ש או התעשייה האווירית, ובין אם הם מפעלים קטנים העוסקים בעיבוד מתכת. למרות התקופה הקשה, אלבה לא ויתרה ולא תוותר על רמת השירות הגבוהה שלה - גם אם המאמץ בא לעתים על חשבון הרווח.
אנו משוכנעים שהלקוחות יודעים להעריך זאת. אין לי ספק שנקטוף את הפירות כשהם יוכלו שוב להשקיע ברכישת מכונות".

ומהו הסוד של דירנית? לדברי דוד באומן, הקשר האישי, האיכפתיות והאמון שנבנים לאורך שנים רבות הם לב העניין. "רוב המנהלים בדירנית צמחו מלמטה", הוא מסביר.
היציבות הזאת נדירה מאוד בשוק ההפכפך של ימינו. בזכותה נוצרת היכרות אינטימית ועמוקה עם כל לקוח, והלקוח יודע שיש על מי לסמוך!"